Wednesday 29 March 2017

Essential Oil

Entri :49
Teks  : Rosniwati Jamaludin

Bila sebut Essential Oil, mungkin ada yang masih bertanya apakah sebenarnya Essential Oil? Namun ada juga yang tidak merasa janggal bagi mereka yang memang menggunakan Essential Oil dalam menjalani rutin harian mereka.

Essential Oil ialah sejenis minyak pati yang didapatkan dari bahagian-bahagian tertentu tumbuhan. Boleh jadi diambil dari bahagian daun, kelopak, kulit dan batang pokok. Untuk menghasilkan sedikit Essential Oil memerlukan kuantiti tumbuhan yang banyak. Bahkan kualiti tumbuhan tersebut amat dititik beratkan. Bagi menghasilkam Essential Oil diperlukan proses penyulingan semulajadi.

Uniknya Essential Oil ia tiada sebarang kandungan bahan kimia atau bahan sentetik. Saya berani katakan ia 100 persen asli


Orang zaman dulu kala lagi dah guna untuk menggalakkan kesejahteraan fizikal dan mental. Terdapat pelbagai jenis minyak yang penting untuk hampir setiap penyakit di luar sana. Dengan menggunakan beberapa titik seperti yang disyorkan, botol kecil boleh bertahan lama. Rumusannya, essential oil adalah alat rawatan asli yang berkesan dalam mengawal gejala-gejala yang tidak selesa.



Essential Oil terbaik. Dapatkan Essential Oil Ronella pada harga mampu dimiliki. Kualiti tip top harga berbaloi-baloi.

Hubungi saya : Rosniwati Jamaludin -0103194622(Whatsap)

No comments:

Post a Comment